måndag 25 januari 2010

Längesen sist..

..OjOj,nu var det en evighet sen jag skrev på bloggen,trots att jag lovat att bättra mig..

Det händer ju just inget som jag tycker är värt att skriva om,så därför skippar jag skrivandet istället för att skriva ner massa onödiga rader om allt och ingenting,jag tycker själv att det är tråkigt att läsa om folks matvanor,vardagssysslor men tydligen lyckas de ju få bloggen att rulla ialf.kul för dom!

Som alla säkert redan har fått nys om så väntar jag och sambon tillökning till sommaren,en liten Juli bebis,vi hade inte tänkt säga något om det till så många men vissa kunde inte hålla tyst så nu vet alla om det så jag kan lika gärna nämna det här på bloggen men detta fick mig ju ialf.att förstå vilka som kan behålla en hemlighet och vilka som inte kan det,anade det redan innan vilket också var en av andledningarna till att jag inte sa något just till dom,de bevisade ännu en gång att de har en sådan tråkig vardag så de måste prata om andra för att få vardagen att gå,tragiskt men sant,vi är tydligen ett hett ämne i Gnarp just nu..men jaja,låt de prata!

Mer än detta har jag inte att skriva just för tillfället,återkommer kanske(förhoppningsvis)inom kort med fler rader om ditten och datten för er som kanske är intresserade!

Ha´d Bra alla där ute i vimlet!

7 kommentarer:

Linda sa...

Vad roligt att du har berättat att ni ska ha tillökning, jag tycker det är super roligt att ni ska få en bebis :) Hoppas man får komma å hälsa på er då, och innan också förstås! hehe!

Självklart att du ska skriva nå mer inlägg. det är roligt å läsa hur ni har det osv :) eftersom man inte snacka med dig så ofta nu förtiden :(
Hoppas allt e bra å sköt om er :)

Ewa sa...

Me ngud ska ni ha barn!!Grattis!!!!gud vad kul och inte så långt efter oss!!måste vi ses i sommar och fika snacka skit;)kram

helena sa...

hej linda! va roligt att ni väntar smått...hur underbart som helst är det :-)..hoppas du/ni mår bra..kramar helena

Hanna Olsson sa...

Vad roligt att ni ska få tillökning! Grattis grattis till er båda, lycka till! :)

Sara sa...

Men grattis, vad kul!!! :D Hoppas du har en bra graviditet och njuter fullt ut :) Lycka till!

Tessan sa...

GRATTIS!!!


Då får ni alltså cirka 1-2 månader tidigare än oss ;) Jag och Michel väntar nämligen också tillöning, men då till hösten. Det hela är så obeskrivligt? Så underbart och spännande...





Kram

Tessan sa...

YES! Nu gick det att kommentera på bloggen, -det har nämligen inte gått tidigare? Har försökt, men antagligen gjort nåt fel alla gånger? Men nu så ;)




(Skriv förresten inget om graviditeten på min blogg, det är många jag inte berättat för ännu)