tisdag 14 juni 2011

Lite bilder..

..som lovat!
I stugan,nybadad och dags för frukost!
Lek och bus med Adrian i Borgarparken!

..kommit på ett nytt sätt att somna!!


..åkte på magsjuka så det blev mycket sömn,trötter blev jag minsann!
Ute och går utanför stugan,skoj!

..ute och går hemma på gården också..fick jag bestämma så skulle
jag gå med den jämt men det passar sig inte alla gånger säger mamma!

..men oj så roligt det är!

..upp och ner,ner och upp!


..knäpp nu då!!

Wilmer kom på besök imorse och körde runt mig i
dockvagnen....det tyckte jag var så där lagomt roligt!!

Han ville ge mig en puss på munnen när han skulle gå men han
fick allt nöja sig med att ge mig en på kinden..alltid nå´t!

3 kommentarer:

Therese sa...

åh vad söt hon är! :) men vart har ni hittat den där fina dockvagnen?? en sån skulle jag oxå vilja ha, gammalstil! :)

Linda sa...

Var och tittade på ett hus som var till salu och så började Svea leka med den så tanten där tyckte att Svea skulle få den och glá blev vi,har sett på nätet att de är ganska dyra..tanten är 50 år och hon hade lekt med den när hon var liten så den har några år på nacken!..ja,fin är den!

Therese sa...

åh men gud vad snällt! :D får kika på nätet jag då ;)