tisdag 11 oktober 2011

Fingervisan..

Nu är det stora planer på gång men säger bara A än så länge så berättar jag B om allt går vägen!!

..annars i våra liv händer det inte så mycket,dagarna rullar på och går fortare än jag vill,Svea är på dagis Tisdagar,Onsdagar och Torsdagar och allt går jätte bra,jag lämnar henne och hon vinkar glatt när jag lämnar henne i famnen hos någon av fröknarna och ojoj vad de lär sig en massa och snappar upp en hel del..en dag kom Svea hem och pillade med fingrarna och liksom nynnade..det visade sig att de hade sjungit fingervisan så det var den hon sjöng och visade mig..sen så "pratar" hon massor,rabblar länge och tittar sedan frågande på mig som att jag borde förstå vad det är hon vill,vilket jag inte gör för fem öre och jag riktigt ser på henne att hon blir irriterad över att jag inte förstår,stor tjejen våran!

Idag var vi i borgaparken med Angelica och söta Adrian efter dagis,härligt höstväder även fast det var väldigt kallt men det hör ju liksom hösten till..

Slänger in lite bilder i ett annat inlägg från de senaste veckorna,hinner inte nu då Svea börjar bli otålig,hänger i benet och tycker att jag ska sluta skriva så bäst jag gör det men som sagt,bilder kommer i kommande inlägg!

Hej Svejs!

Inga kommentarer: