måndag 24 oktober 2011

..tråkigt men sant..

Ja,tyvärr så har det nu blivit så att jag känner att det är dags att skicka ut inbjudningar till de jag vill ska kunna läsa min blogg,då det tycks och kommenteras alldeles för mycket trams då jag skriver om familjen bland annat,vilket jag tycker att personerna i fråga ska strunta i helt då de inte riktigt har med det att göra,jätte tråkigt att jag inte ska få skriva om vad jag vill i min alldeles egna blogg utan massa onödigt dumma kommentarer,bläää på dom!

Så hädanefter så kommer jag endast att bjuda in de jag tycker ska få läsa,ialf.tills det lugnat sig lite,vilket det förhoppningsvis gör snart!

Ja,annars i våran vardag så händer det inte särskilt mycket,eller jo,egentligen händer det massor men just ikväll orkar jag inte skriva om det..flisan går på dagis som vanligt och det går fortfarande super duper bra,hon är så duktig så och vinkar glatt hej då när jag går vilket gör lämningen lätt som en plätt..skönt för mig(och henne)

Ja,jag tror jag avslutar här just för ikväll,nytt inlägg kommer imorgon,då med bilder som jag lovade er i tidigare inlägg..
Ville mest bara kika in och kladda ner några rader om varför jag nu kör med "låst" blogg ett tag framöver!

Ha´d Lovely allesammans!

1 kommentar:

Linda sa...

Det är så tragiskt att folk ska kommentera en massa som dem ej har ett jävla skit med att göra,, det e folk som kommenterar mina inlägg också, och det är inte bara snälla eller vanliga kommentarer utan mkt annat, Man blir så himla less.. Dem kan väl sköta sitt o skita i andra?

Synd att vad man än gör så finns det folk som ska klaga å skriva en massa dumma saker bara för att dem inte har något annat roligt för sig.. Tragiskt som sagt! Ha det toppen!