torsdag 24 november 2011

Ett tag till..

Nu har det hänt lite saker men det är fortfarande inget jag vill skriva om ännu då inget är klart så jag håller er på halster ett tag till..

Annars händer det inte alls mycket om dagarna,Svea är fortfarande på dagis 3 dagar i veckan medans jag gör allt möjligt mindre spännande här hemma,söker jobb för fullt men ingen tycks behöva mer folk så det är väl bara till att hålla tummarna att det dyker upp något inom sinom tid,just nu så känner jag att jag skulle kunna packa ihop allt och bara flytta härifrån,det finns egentligen inget som håller oss kvar då sambon kan jobba på vilket Tyrens som helst i vårat avlånga land,Svea är det bara till att flytta från ett dagis till ett annat och jag,ja,jag behöver bara hänga med,så varför inte egentligen!..känns ibland som att jag är beredd att göra allt för att få ett jobb men innerst inne så vill jag nog inte flytta..så det lägger vi åt sidan då vi har "projekt" på gång här hemma i Hudik!!

Svea är nu 16 månader gammal,alltså 1 år och 4 månader och för var dag så lär hon sig något nytt,hon pratar mer och mer..ord som cykla,katt,vov,Tara,docka,momma mm.är ord som nämns mer eller mindre varje dag och hon kan verkligen göra sig förstådd,hon pekar på det hon vill ha,tar oss i handen och leder oss till det hon vill ha hjälp med eller så skriker hon helt enkelt tills vi kommer..jaja,förståd gör hon sig ialf.lilla hjärtat mitt!!

Slänger in lite bilder i nästkommande inlägg,då datorn är lite seg så här på morgonkvisten så jag uppdaterar under dagen!

Ha´d Gott!

Inga kommentarer: