onsdag 25 januari 2012

Vardagen..

..är för tillfället trisst och väldigt lika varandra från dag till dag,jobbar ju natt Söndag,Måndag och Tisdag vilket gör att Jag är helt slut på Onsdagen,tur är det att mamma tar hem Svea till sig på Tisdagen så jag får komma hem och sova ostört..det är underbart att slippa kliva upp och lämna Svea på dagis,för dom gånger jag gör det så kan jag ibte somna om när jag kommer hem vilket resulterar i kort stubin och ett sjuhelvetes humör i övrigt..annars mer än jobb och allt det vardagliga så händer det inte mycket..jag saknar mina vänner massor så nu jädrar får vi ta och styra ihop en träff snart innan jag spricker av saknaden efter er!!..Svea har för övrigt lärt sig massor bara den senaste veckan,står i fönstret och ropar efter mormor "nanna homma" vilket betyder,mormor Jonna,nå't i den stilen,söttjejen våtan blir stor och pratar mer och mer för varje dag,det mesta är obegripligt men ack så sött det låter!!..nog för mig nu,ska lägga Svea och sen väntar någon timme framför tv,n i brist på annat..

Tack och Hej för denna gång!
Puss på er..

1 kommentar:

Randiga Tråden sa...

Hej Linda, tack för ditt meddelande. Om du klickar på min Randiga Tråd shop, så har du några täcken men jag ska fota bättre bilder och skriva mått och lägga ut. MVH Brittmari