tisdag 14 februari 2012

...

Förberedelserna är i full gång inför systers stora dag,kan inte nämna vad som vankas,då jag vet att hon kikar in här ibland!
Allt detta fixande har fått mig att inse att jag verkligen inte vill bli firad på min stora dag som närmar sig med stormsteg..då jag har märkt att vissa ställer upp och hjälper till enbart för att de är släkt och vissa struntar fullständigt i det och väljer att stanna hemma istället(skriver inte om er som blir hemma pga.sjuka barn)nog för att det är dom som kommer missa ett hejdundrandes firande,sånt kan jag vara utan för jag vill inte att någon ska känna sig tvungen att fixa något bara för att dom måste,det kan jag vara utan!

Nu gäller det bara att hitta på vad jag ska göra på min stora dag,en sak vet jag och det är att jag vill fira den med min alldeles egna lilla familj,bara vi 3!

..fejkande leenden och prat bakom ryggen klarar jag mig utan!

3 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas allt är bra med dig annars, såg nu att våra små heter ju lika i mellan namn :) haha vilket sammanträffande. Fast vi stavar lite olika. ingrid kristina, fina namn iaf :)

ha det så bra

Anonym sa...

Varför har du alltid konflikter i ditt liv?

Linda Rålund sa...

Du anonyma tönt som inte kan skriva ett namn efter kommentaren har inte med det att göra!