tisdag 27 mars 2012

..många mil och helgen är över!

Dagarna rullar på och trots att jag mitt på dagen har en liten stund över att skriva mig ett inlägg så sätter jag mig ändå inte ner framför datorn och skriver lite,jag är helt enkelt värdelös på att hålla bloggen levande,jag vill men ändå gör jag det inte..och även fast jag vet att det går fort att skriva några rader så är jag hellre med liten den stunden istället!

JaJa..i helgen,eller ja,i Torsdags började vi vår färd mot Norsjö och Ante,Josefin och Iris..åkte från Hudik runt 7 tiden på kvällen och Svea sov hela vägen till Umeå och fortsatte sedan sova natten lång för att sedan vakna redan klockan 6 som hör till vanligheten numera,som för övrigt inte gillas det minsta varken av mamma eller pappa..spenderade större delen av dagen i Umeå,myste på bara vi 3!..åkte sedan runt 2 tiden vidare till Lycksele för att hälsa på sambons mostrar och kusiner och deras familjer,trevligt trevligt..för att slutligen åka sista biten till Norsjö där vi överraskade Ante som fyllde 30 år(han visste inte att vi skulle komma så överraskad minst sagt)..Fredag,Lördag,Söndag var vi där med de för att sedan åka tillbaka till Lyckesele ännu en gång och hälsa på sambons andra kusin och hans familj..därifrån åkte vi runt 6 tiden och var hemma i Hudik klockan 12(24)..stannade till i Umeå och betalade en säng som ska bli Sveas övergång till "stor" säng!..ska dock målas om till vit och en eventuell text ska upp på sänggaveln,några tips på vad?!..kort enkel text men gärna inte "sov gott" god natt min skatt" eller "det finaste vi gjort" den texten dyker upp överallt!!

..bild på sängen innan och en efter bild kommer i veckan!!

Inga kommentarer: