söndag 5 augusti 2012

..i vårt och torrt..

..mina närmaste,mina allra allra närmaste borde ju vara min familj,min mamma,mina syskon med flera,inte mina vänner,familjen borde ju vara de jag ska kunna vända mig till om det är något jag känner behöver lätta mitt hjärta men tyvärr så har det blivit som så att jag inte litar på någon längre,tråkigt att familjen har blivit de jag undviker in i det längsta och istället vänder mig till mina vänner..förstå mig rätt nu,ni vet vilka ni är,jag är så otroligt gl'a att ni finns mina älskade vänner men borde det egentligen inte vara som så att familjen är de som ska ställa upp i vått och torrt!?

Vad säger ni,känner ni att ni kan vända er till familjen för stöd?!

Ha'd underbart allesammans och kom ihåg att ta hand om varandra!!..en dag så kan det vara försent!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hej

Jag vet inte om jag vänder mig till familjen i första hand vid problem.
Fast dom finns där, det vet jag.

Hoppas det går bra för er i ert hus.
Kram