måndag 26 april 2010

Flytt och föräldragrupp

Nu var det någon vecka sen sist igen så här kommer några rader..

Paniken inför flytten har börjat komma smygandes,allt som ska göras här innan vi flyttar och allt som ska hinnas klart på nya stället innan Juli månad,det ska ju tapetseras först och främst i barnrummet och i vårat sovrum,så fort dom är klar så går vi vidare till hallen och köket..det går ju snabbt när man väl börjat men det känns ändå lite jobbigt men jobbigast av allt är att jag inte kommer kunna hjälpa till så mycket som jag vill så jag har måsta bett om hjälp av mina systrar,Carina kommer hit och hjälper till att packa lite och bära ner allt i lastbilen medans Birgitta står redo i Hudiksvall och hjälper till att packa upp,underbara ni!!
..blir nog bra när det blir klart ska ni se..

Idag bär det av till Hudik på ännu en föräldragruppsträff,idag ska vi på förlossningen och titta,prata sugklockor och kejsarsnitt bland annat..I åker från Stockholm för att närvara och då det var hans idé att överhuvudtaget gå på dessa träffar så tycker jag inte ett dugg synd om honom heller,haha..

Det var väl vad jag hade att säga denna gång..kanske skriver mer när jag kommer hem igen..

Ha´d Underbart Alla Där Ute!

1 kommentar:

Linda sa...

Hejsan Svejsan!
Hur står det till med dig,I och bebismagen då? Full fart i magen antar jag ;) Hihi..

Ha det toppen å sköt om er :)