onsdag 21 april 2010

Föräldragrupp

..var vi på nu i Tisdags och I som så länge velat gått blev super nervös och tyckte vi skulle vända på parkeringen men väl inne så vände det och han tyckte vi skulle fortsätta medans jag mer än gärna stannar hemma nästa gång men I vill inte gå ensam så det är bara att snällt följa med,är ju bara 2 gånger kvar nu,tack och lov..

Jag förstår liksom inte riktigt varför jag ska sitta i en grupp med massa andra första gångs föräldrar och lära mig andas inför förlossningen,de andra paren satt och garvade vilket inte gjorde det hela så lätt att andas som hon visade,eftersom det resulterade i att alla i rummet skrattade och allt blev flams..därför det är bättre att gå själv till någon som kan..
Alla jag känner har då struntat i den här kursen och klarat alla sina förlossningar galant så nog tror jag det skulle funka ändå..men men,två gånger kvar sen är det över!!

..dagarna går fort fram,snart är det flyttdags 28,e Maj smäller det,härligt!!

1 kommentar:

snart pappa sa...

Snart ska vi ha föräldragrupp 11/18/25maj har vi den om jag minns rätt!