måndag 3 oktober 2011

..fortsättning!

..fortsättning på föregående inlägg,alla "vänner" som så stort sa att vi skulle bli saknade när vi flyttade ifårn Gnarp för 3 år sedan,jag undrar vart de tagit vägen någonstans,för en så länge så är det då bara 1 par som kommit och hälsat på och det är patetiskt med tanke på hur många som faktsikt yttrade sig när vi flyttade därifrån..ändå så är det vi som hela tiden får höra saker som "varför kommer ni aldrig och hälsar på" ..de måste ha väldigt dåligt minne för det är ju VI som ALLTID hälsar på medans dom inte kan flytta arslet från Gnarp och komma och hälsa på oss i Hudiksvall..då trots att de flesta är inne i stan minst 1 gång i veckan!!?
..vad handlar det om liksom?!

Jag är såååå glad att vi flyttade,och ännu gladare att höra sambon säga att han aldrig vill bo där igen,han nämnde häromdagen att det är så skönt att bo i Hudik och inte känna alla som är i butiken man besöker,eller att alla efter ett besök någonstans vet precis vart man varit!
Nya vänner har vi hittat och gamla som vi tagit upp kontakten med igen och de må jag säga..vad jag har saknat er allihopa!

Jag är på pms humör,därav mina mindre glada inlägg men det struntar jag då i för jag är tvungen att lufta lite innan jag spricker!!

1 kommentar:

Tessan sa...

Jag kan av hela mitt hjärta ärligt säga att jag älskar er, allihopa! Hos er känner jag mig hemma, med er kan jag vara mig själv!! Ni är så fina, ärliga, HÄRLIGA människor :)
Jag riktigt sörjer att vi längre inte bor nära, speciellt nu när vi fått barn? För tänk hur roligt vi skulle ha alla de gånger i veckan vi skulle ses, om vi bodde kvar?

Men som jag skrev i sms:et; jag lovar att vi snart kommer upp och hälsa på. För det råder inga som helst tvivel om att avståndet inte ska få vår vänskap att "glida ur sanden". Aldrig. VI SAKNAR ER!!!

Många pussar och kramar