torsdag 12 januari 2012

Vänner

Vänner,de är underbara att ha omkring sig,de gör livet värt att leva,de gör det lite lättare att ta sig igenom allt det jobbiga i vardagen..och jag har hellre en sann vän än flera falska vänner!

..undrar hur en vän som funnits i mitt liv i mindre än ett år kan betyda mer för mig än vänner jag kännt sen barnsben..hon har genomgått en jobbig tid i sitt liv och jag märkte tråkigt nog inte förns då hur mycket hon faktiskt betyder för mig,hur tomt det skulle vara utan henne i mitt liv..hur hjärtat bultade hårt i mitt bröst när jag fick reda på vad som hänt,älskade vän!
Vi kan prata med varandra och förstå varandra,hur vi känner och tänker är inget att hymla om,allt kommer upp till ytan och ingen blir dömd och det är en underbart härlig känsla..nu längtar jag tills du känner dig som dig själv igen,så att vi äntligen efter många hinder på vägen kan träffas!

Känns det igen..ja,Angelica..det är dig jag skriver om!
...älskar dig!

Inga kommentarer: