tisdag 10 januari 2012

Febrigt!

Jag som lovat 2 inlägg i veckan och så får jag ett fullspäckat schema med både det ena och det andra..lillhjärtat har varit dålig,hög feber som följts av massor av gråt,det är 8 tänder på väg upp samtidigt så jag kan tänka mig hur ont det gör!..möttes av en förtvivlad Svea i Måndags natt som då hade 40.3 graders feber så inge dagis för henne Tisdag,Onsdag men tror det börjar vända nu så eventuellt dagis imorgon,återstår att se hur dagen och natten blir!..idag tänkte vi knata ut och leka lite i snön som kommit i natt,idag när ingen feber finns i sikte!

Sambon är i Stockholm även denna vecka och de kommande veckorna ser säkerligen likadana ut om jag får gissa..kan inga bara ta och bygga hus och vägar häromkring så det blir lite närmare ställen han är på!..även fast jag inte har något emot det här med att han jobbar borta varje vecka så kan jag ändå inte sticka under stolen med att som just denna vecka,då Svea varit dålig så hade det varit underbart att ha sambon hemma för en liten paus då och då men men,jag har vant mig vid detta för 8 år sedan!

Neh,nu väntar frukosten och sedan ska vi traska ut en stund!

Puss & Kram!

Inga kommentarer: